050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

מתי מומלץ להיעזר בשירות של מטפלת סיעודית פרטית ?

אם אתה מטפל בקשיש שאינו עצמאי לחלוטין, ייתכן שיהיה צורך למצוא עזרה של מטפלת סיעודית פרטית שתסייע ברחצה, בהכנת ארוחה או בפעילויות אחרות.

רוב האנשים לא יזדקקו לשירותיו של מטפל סיעודי פרטי אלא אם כן הם מטפלים באדם שאינו עצמאי.

איתיאל סיעוד – מתי מומלץ להיעזר בשירות של מטפלת סיעודית פרטית ?

במקרים בהם הקשיש זקוק לעזרה בטיפול האישי השוטף, ניתן להיעזר במטפלת סיעודית קשישים. המטפל הסיעודי נמצא ליד הקשיש אפילו 24 שעות ביממה והוא יכול להושיט יד במשימות יומיומיות כגון ניהול תרופות, הכנת ארוחה ופעילות גופנית. כמו כן המטפל הסיעודי עוזר בסוציאליזציה ותמיכה פסיכולוגית.

התרחישים הנפוצים ביותר שבהם מישהו עשוי להזדקק לשירותיו של מטפל סיעודי יהיו אם הוא היה מטפל בקשיש שזקוק לסיוע בפעולות היום-יומיות כגון רחצה או הכנת ארוחה.

מדוע להעסיק מטפל סיעודי פרטי

ישנן סיבות רבות להעסיק מטפל סיעודי פרטי שיעזור לקשיש. בין השאר הם כוללים כאשר אדם זקוק לסיוע בקניות, בישול, ניקיון בית, עזרה בתרופות וניהול כספים.

ישנם מקרים רבים שבהם אתה עשוי להזדקק לשירותיו של מטפל סיעודי. בין אם זה בשביל תמיכה זמנית בזמן שהחולה מתאושש מפציעה או ניתוח. ובין אם זה לסייע בטיפול ביקיריך שחווים דמנציה, מחלת אלצהיימר או ליקוי קוגניטיבי אחר שגרם להם לא לדאוג לעצמם.

מטפלים סיעודיים יכולים לעזור בכל דבר, החל מרחצה והלבשה ועד בישול וניקיון וכן ביצוע בדיקות רפואיות פשוטות, כמו מדידת לחץ דם. חברות ותמיכה לקשישים שהם מטפלים בהם. עם כל הכישורים הללו, הם יכולים להועיל לאנשים שאחרת היו צריכים לשכור מומחה בכל תחום טיפול שדרוש.

שירות מטפלת סיעודית פרטית המומלץ ביותר בבית או בבית החולים

את השירות של מטפל סיעודי מקצועי ניתן לקבל לפי הצורך בכל מקום שבו החולה הסיעודי נמצא – טיפול סיעודי בבית הקשיש, בבית אבות או מוסד דיור מוגן וגם בבית החולים במקרה שהוא מאושפז.

אנו ב'איתיאל סיעוד' מציעים שירות מטפל סיעודי פרטי לזקוקים לכך. המטרה שלנו היא להקל על חיי החולה ובני משפחתו. האחיות והמטפלות העובדות איתנו נבחרו בקפידה, הן בעלות תעודות מקצועיות ובעלות ידע וניסיון רב. תוכלו להגיע לפגישת התרשמות ולוודא כי יש כימיה טובה בין המטפל למטופל.

איתיאל סיעוד בשבילך לקרובים לך ביותר!!

שתפו :

מידע נוסף :

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם