050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

מטפל סיעודי, שירותי סיעוד בגבעתיים

גם לכם יצא לשמוע על מקרים של קשישים גלמודים שאינם יכולים לעזור לעצמם ואין להם בני משפחה שידאגו להם? הם יכולים להיעזר בשירות של מטפלת סיעודית פרטית שתעניק להם את הטיפול הטוב ביותר שאפשר.

גם בגבעתיים יש אוכלוסייה מבוגרת שנזקקת לעזרה. בהזמנת שירות מטפלת סיעודית בגבעתיים, המטפלת תגיע לבית הקשיש, תעניק לו את הטיפול הטוב ביותר שאפשר ותסייע לו במסירות בכל הנדרש. בין השאר: הכנת אוכל וסיוע באכילה בבית הקשיש, רחצת הקשיש, הלבשה וסיוע בהורדת בגדים, הולכת כיסא גלגלים וסיוע בקימה מהמיטה, החלפת טיטולים ושמירה על היגיינה אישית של הקשיש, ליווי, סידורים ושמירה על משק בית.

חברות סיעוד פרטי בגבעתיים

אם יקיריכם מתגורר בגבעתיים והוא אינו מקבל מענה מספק מהביטוח לאומי, ביכולתכם להזמין מחברת איתיאל שירותי סיעוד לפי פרק הזמן הדרוש, טיפול סיעודי לפי שעות או טיפול בקשיש 24 שעות ביממה (כאשר יש הידרדרות במצבו הרפואי ונדרש ליווי מקצועי צמוד סביב השעון וביצוע משימות אותן בני המשפחה לא יכולים לבצע בכוחות עצמם).

מטפלת סיעודית לקשישים בגבעתיים נותנת לכם את כל היתרונות:

נוחיות החיים בבית – גם לקשיש נוח יותר לחיות בבית ולא לצאת ממנו למוסד ייעודי והוא יעדיף להישאר בבית אלא אם כן יש צורך רפואי שלא יכול לקבל מענה מושלם בבית. מי שיכול להישאר בביתו ולהמשיך בשגרת חייו שם ישמח להיעזר במטפלת סיעודית אכפתית ומקצועית.

מטפלות מקצועיות – מטפלות מקצועיות שמגיעות מחברה שמתמחה בטיפול בקשישים מבטיחות לכם מטפלות לקשישים שיודעות להתמודד מקצועית בכל מצב ועם כל מטופל, הרבה יותר מכל מוסד או מקום אחר.

התאמה מרבית – לחברת איתיאל ניסיון רב בתחום הסיעוד, הניסיון הרב המצטבר מאפשר להתאים את המטפל הסיעודי לקשיש בהתאם לתרבות, שפה, אופי וכו'.

מטפלת קבועה– כל קשיש רוצה שיהיה לו מטפל קבוע שנשאר איתו ולומד את ההרגלים והרצונות שלו, כך היחס אישי וחם יותר!

חברת איתיאל סיעוד מציעה את המטפלים הסיעודיים בעלי ניסיון רב שנים של עבודה עם קשישים שזקוקים לטיפול סיעודי. אנו בוחרים בקפידה את המטפלים שלנו, שיהיו עם לב חם ורגיש וכמובן מקצועיים ומיומנים ביותר.

בכל שאלה ובכל עניין אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם