050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בגוש דן

מחפשים אחות פרטית בגוש דן? חשוב לכם הרמה המקצועית של האחות, שתהיה בעלת ניסיון מוכח? אם התשובה היא כן, אתם חייבים להכיר את שירות אחות פרטית של איתיאל.

אחות פרטית – מתי בכלל צריך את זה

האחות הפרטית שמגיעה אליכם עד הבית באזור גוש דן, לבית החולים או לכל מקום אחר – זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. בניגוד לצוות הרפואי של בית החולים שעמוס ועסוק בטיפול עם כמה חולים במקביל, בשירות של אחות פרטית היחס הוא אישי. אינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק ועד אזעקת הצוות הרפואי במקרה שהיא תזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה.

שירות אחות פרטית בגוש דן של איתיאל

כל צוות האחיות נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה. אנחנו שמים דגש גם מבחינה מקצועית וגם שתהיה מסורה ואנושית. לכל האחיות הסיעודיות שלנו יש את כל הידע והניסיון בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק ועד אזעקת הצוות הרפואי במקרה שהיא תזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה.

החזרים מקופות החולים על שירות אחות פרטית

נציין שישנם מקרים בהם תוכלו לקבל החזר מקופות החולים על שירותים אלו. חולה שמאושפז אחרי ניתוח, שבבעלותו ביטוח משלים של אחת מקופות החולים, זכאי לקבל החזר מקופת החולים עבור שירות אחות פרטית לאחר ניתוח (כנגד חשבונית אותו תקבלו מאתנו). סכום ההחזר ותקרת ההשתתפות משתנה בהתאם לתנאי הפוליסה בקופת החולים / חברת הביטוח. מידע נוסף על ההחזרים של קופות החולים ניתן למצוא באתר משרד הבריאות. אפשרות נוספת היא לפנות אלינו בטלפון ואנו נסביר לכם על הזכאות שלכם.

שירות אחות פרטית בכל רחבי הארץ

בין אם אתם מחפשים אחות פרטית במרחב גוש דן ובין אם אתם צריכים את השירות למקום אחר בארץ, נשמח לעמוד לרשותכם. יחד אתכם נבחר את האחות שעונה על הצרכים המדויקים שלכם.

אנחנו ב'איתיאל סיעוד' מציעים את השירות של אחות פרטית הטוב ביותר. יש לנו פריסה ארצית ואנחנו מסוגלים לספק שירות זה בכל רחבי הארץ וכמובן גם באזור מרכז הארץ כולל תל אביב, סביון פתח תקווה ועוד.

לפרטים נוספים על שירותי האחות הפרטית באזור גוש דן, צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663 ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם