050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בראשון לציון

שירותיה של אחות פרטית בראשון לציון יסייעו למטופלים – על הצד הטוב ביותר. עברתם ניתוח מורכב ואתם נמצאים כעת בהתאוששות? ההורים שלכם סיעודיים? בכל אופן כדי לשמור על בריאותכם ובריאות יקירכם ולוודא כי הם נמצאים תחת השגחה מומלץ לפנות לחברת הסיעוד איתיאל. אנו מתמחים בטיפול סיעודי למגוון רחב של מטופלים תוך התאמה אישית לכל מטופל. וזאת, תוך זמינות גבוהה ומידית לכם ולמשפחות שלכם – ובפריסה ארצית.

כשהיקרים לנו נקלעים למצב רפואי מורכב הדורש טיפול מסביב לשעון, זהו נושא לא פשוט מבחינה נפשית עבורנו וכמובן גם עבור האדם הקרוב. במצבים של מוגבלות גופנית כתוצאה ממחלה או חבלה, המטופל זקוק לליווי צמוד ומסור כדי לספק עבורו את המענה המהיר והטוב ביותר. ליקרים לנו מגיע הטיפול הטוב ביותר, ללא פשרות!

יש לנו צוות מקצועי ואמין (לא עובדים זרים). ואנו מעניקים שירותי סיעוד ורווחה פרטיים, זאת כדי שמשפחות יוכלו לישון בשקט ולהיות בטוחים כי יקיריהם מקבלים את המענה הרפואי המסור והמקצועי ביותר בכל רגע ביום.

צריכים אחות פרטית בראשון לציון או ביישובי הסביבה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 050-5436663 ונשמח לספק גם לכם שירות אישי ומסור של אח או אחות פרטיים בפריסה ארצית!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם