050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית לאחר ניתוח

מחפשים שירות של אחות פרטית אחרי ניתוח? שירותיה של אחות פרטית יסייעו למטופלים – על הצד הטוב ביותר. כי כאשר בן משפחה יקר מאושפז זמן ממושך בבית החולים או לאחר ניתוח, אנו רוצים לעשות הכל כדי להקל עליו בכל מה שאפשר. הקושי עבור מטופלים אחרי ניתוח הוא קושי גדול שהמטופל לרוב לא יכול להתמודד עמו לבדו ונאלץ להסתייע בבני המשפחה בעזרה וסיוע בדברים בסיסיים, השגחה ומעקב תקין אחרי מצבו הרפואי.

אבל לא תמיד מתאפשר לנו להיות צמודים למיטתו במשך 24 שעות ולספק לו את העזרה הרפואית / הסיעודית אליה הוא כל כך זקוק.

וזה עוד מחמיר הרבה יותר בגלל שבמצב היום המחלקות בבתי החולים עמוסות מאד והצוות הרפואי נאלץ לטפל בו זמנית בכמות גדולה של חולים, כך שאי אפשר להתפנות מיידית לכל חולה. וזה קשה במיוחד לחולה שמרגיש חוסר בטחון או חרדה כאשר מישהו לא נמצא לידו.

איך עוזרים לחולה אחרי ניתוח?

את הבעיה תוכלו לפתור בעזרת אחות פרטית שתטפל בבן המשפחה בזמן שאתם לא יכולים להיות נוכחים לצידו. או גם כאשר אתם יכולים, אך לא בטוחים שאתם מכירים מספיק את הצרכים.

שירות אחות פרטית מאפשר קבלת טיפול ויחס אישי מאחות מקצועית שמיועדת אך ורק לכם או לבני המשפחה שעבורם שכרתם את השירות. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר.

כל האחיות עברו הסמכות רפואיות והן רשאיות ויכולות לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק, החלפת תחבושות ועד אזעקת הצוות הרפואי במקרה שקיימת בעיה שהן לא יכולות לטפל בה.

שירותי אחות פרטית מומלצים במצבים שבהם יש צורך בהשגחה צמודה לאחר ניתוח, או השגחה אישית בבית החולים, בבית האבות או בדיור המוגן, וכמובן בבית.

מתי כדאי לבחור בשירותי אחות פרטית לאחר ניתוח?

לאחר ניתוח מורכב, המטופל זקוק להשגחה צמודה סביב השעון. מומלץ להיעזר בשירותיה של אחות פרטית שתלווה את החולה באופן צמוד ותדאג לכל צרכיו בפן הרפואי.
חולים הזקוקים להשגחה צמודה, אחות פרטית תסייע לתהליך ההחלמה, תתמוך בחולה בשעות קשות אלו. האחות תשגיח עליו ותדאג שהיא מקבלת את כל הטיפולים והתרופות בזמן.
כשבני המשפחה מתגוררים רחוק מבית החולים בו החולה מאושפז והם מתקשים לשהות לצד המטופל לאורך זמן, כדאי להיעזר בשירות של אחות פרטית. האחות נמצאת שם גם בשביל ליווי, יחס ואכפתיות לחולה אחר ניתוח אבל בעיקר היא נותנת את הטון המקצועי, מעקב רפואי צמוד, מתן סיוע וטיפול רפואי.

שירות של אחות פרטית גם לזמן קצר

את השירות של אחות פרטית ניתן להזמין בהתאם לצורך גם אם זה לכמה שעות. לא תמיד יש צורך בשירות צמוד 24 שעות ביממה. ולכן אפשר לקבוע את כמות השעות שצריך או להזמין אחות ללילה שלם לפי הצורך. כמו המקרה שלפנינו שכתב לקוח שנהנה משירות סיעוד זה:

"אישתי היתה מאושפזת בבית חולים תל השומר לאחר ניתוח. הייתי חייב להמשיך בעבודתי ולא התאפשר לי להיות שם צמוד
ולוודא שאכן היא מקבלת את כל הטיפול הרפואי והיה לי חשוב שמי שתחליף אותי תהיה אשת מקצוע ולא רק מטפלת סיעודית.
ואכן הזמנתי את השירות של איתיאל סיעוד, שהיה מסור ומקצועי ואיפשר לי להזמין לפי מספר השעות שנדרשו לי באותו היום לפי קצב העבודה שלי. אני מודה לכם מאד על הגמישות והנכונות לעזור, גם אם זה רק הזמנה של אחות למספר שעות קטן "

אחות פרטית לאחר ניתוח מחיר

מטופל מאושפז לאחר ניתוח, שבבעלותו ביטוח משלים של אחת מקופות החולים, זכאי לקבל החזר מקופת החולים עבור אחות פרטית לאחר ניתוח (כנגד קבלה שתקבלו מאתנו).

סכום ההחזר, תקרת ההשתתפות ומספר הימים עליהם ניתן לקבל החזר משתנה בהתאם לתנאי הפוליסה בקופת החולים / חברת הביטוח.

מידע נוסף על החזרים של קופות החולים תוכלו לקבל באתר של משרד הבריאות ואם אתם רוצים לקבל את ההחזר ללא בירוקרטיה מסובכת, פשוט תצרו איתנו קשר בטלפון 050-5436663 וניתן לכם את כל המידע על הזכאות שלכם בהתאם לקופת החולים / חברת הביטוח המבטחת.

אחות לאחר ניתוח – ליווי צמוד ומקצועי

לבריאות ולשקט הנפשי אין מחיר! האחות פרטית נותנת ערך רב לחולה ששוהה בבית החולים וגם לבני המשפחה שיודעים שיש ליקירם יחס אישי וטיפול צמוד והם יכולים להיות רגועים בין ביקור לביקור ולקבל עדכונים כל הזמן ולחוש בטוחים שיש ידיים טובות שמטפלות בכל מקרה וצורך. לכן, אל תתפשרו על טיפול רפואי אישי וצמוד. בחירה באפשרות של אחות פרטית בבית חולים תיתן לכם את הכי טוב שתבקשו עבור יקירכם. כך תוכלו לישון בשקט, להגיע לביקורים בזמנכם הפנוי ולדעת שיש מי שדואג ונותן את המיטב.

אחות פרטית

צוות האחיות של איתיאל

כל הצוות הסיעודי שלנו מקצועי ואמין (אנחנו לא מתעסקים בכלל עם עובדים זרים). ואנו מעניקים שירותי סיעוד ורווחה פרטיים, זאת בכדי שהמשפחות יוכלו לישון בשקט ולהיות בטוחים שיקיריהם מקבלים את המענה הרפואי המסור והמקצועי ביותר בכל רגע ביום.

לחברת הסיעוד איתיאל אחים ואחיות בעלי ידע וניסיון רב במגוון שירותי סיעוד פרטיים – טיפול סיעודי והשגחה פרטית בכל בתי החולים והם מוכרים במחלקות כירורגיות ופנימיות גריאטריות ואורתופדיות על ידי צוותי האחיות שעובדות שם. כמו למשל בית חולים שיבא תל השומר, בית חולים איכילוב בתל אביב, בית חולים אסף הרופא, בית חולים בילינסון בפתח תקווה, קפלן ברחובות ובית חולים ברזילי באשקלון, וכמובן גם בבתי החולים בירושלים.

חשוב שתדעו, שאנו מציעים שירותי אחיות פרטיות לא רק אחרי ניתוח, אלא בכל מקרה בו נדרש השגחה צמודה. כמו כן ניתן להיעזר גם בשירות מטפלת סיעודית לסיוע לחולים או קשישים סיעודיים.

שירות אחות פרטית של איתיאל

חברת 'איתיאל סיעוד' מציעה שירותי אחות פרטית אחרי ניתוח לכל אחד מהמקומות האלה או ליווי צמוד של אחות פרטית בבית המטופל בהתאם לצורך. ולרוב אנחנו מסוגלים לספק מענה זמין ומיידי גם בזמן קצר. זה מתבצע הודות לצוות האחים והאחיות שיש לנו ממקומות שונים ברחבי הארץ.

רוצים להקל על יקיריכם לאחר הניתוח ולוודא שהחלמתו תתבצע באופן הטוב והמהיר ביותר?

פנו עוד היום לאיתיאל סיעוד ונשמח לעמוד לרשותכם בכל הדרוש ולהציג את אנשי המקצוע הישראלים המיומנים ביותר שזמינים עבורם 24 שעות ביממה.

הזמנת שירות אחות פרטית לאחר ניתוח – שלבים מומלצים

  1. לבדוק את גובה הזכאות לסבסוד

    לפני שאתם מזמינים שירות של אחות פרטית, כדאי ליצור קשר עם קופת החולים / חברת הביטוח כדי לראות בדיוק את הזכאות שלכם לקבלת החזר. אפשר גם לפנות לחברת 'איתיאל סיעוד' שתעשה לכם סדר בנושא.

  2. מזמינים שירות של אחות צמודה

    נעזרים בשירותיה של אחות פרטית, שהותאמה במיוחד לצרכיכם ע"י "איתיאל סיעוד".

  3. קבלת החזר כספי מקופת החולים

    עם סיום הטיפול, מקבלים חשבונית, אותה יש להעביר לקופת החולים / לחברת הביטוח ומקבלים את ההחזר בהקדם.

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם