050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בהוד השרון

מחפשים אחות פרטית שתבוא אליכם עד הבית בהוד השרון? אנו ב'איתיאל סיעוד' מציעים שירות אחות פרטית הטוב ביותר. יש לנו פריסה ארצית. ואנחנו מספקים גם שירות אחות פרטית בהוד השרון וביישובי הסביבה כמו גם בכל הארץ.

איך אחות פרטית בהוד השרון יכולה לעזור לך

השירות של אחות פרטית מיועד לחולים שמאושפזים בבית חולים אחרי ניתוח או טיפול רפואי. האחות הפרטית מטפלת, שומרת ומשגיחה על החולה, נותנת זריקות מחליפה תחבושות ועוד.

גם קשישים שאינם עצמאיים לחלוטין, יוכלו להיעזר בשירותי הסיעוד הפרטיים של איתיאל. יש לנו מטפלים ומטפלות סיעודיים ואחיות פרטיות בכל רחבי הארץ שיוכלו לסייע בכל מה שהקשיש הסיעודי צריך. למשל עזרה בהאכלה רחצה הסעה ועוד. אנחנו לא מחזיקים עובדים זרים, כל המטפלים שלנו הם מטפלים ישראליים בלבד בעלי ניסיון וידע רב.

האחות הפרטית שמגיעה אליכם עד הבית בהוד השרון, לבית החולים או לכל מקום אחר – זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים. החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק. במקרה שהיא תזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל היא תזעיק את הצוות הרפואי.
כאשר האחות נמצאת אתם יכולים להיות רגועים שיקיריכם מקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. אתם יודעים שהוא נמצא במעקב צמוד של אחות רפואית פרטית שנכונה לידו לכל צורך.

האחות הפרטית של איתיאל סיעוד – מה אנחנו מציעים

לאיתיאל שירותי סיעוד אחים ואחיות פרטיות שיגיעו לבית החולים או עד לבית בהוד השרון או כל מקום אחר ברחבי הארץ. השירות ניתן בהתאם לצורך גם לטווח הקצר כמו אחרי ניתוח. וגם לטווח של ימים שבועות או יותר כשיש צורך רפואי.

צוות האחיות והמטפלות נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה הן מבחינה מקצועית והן מבחינת המרכיב האנושי. בהתאמה אישית, נבחר יחד איתכם את המטפלת או האחות שעונה על צרכיכם, ושתעניק לכם יחס אדיב, מכבד וחם.

אתם או יקיריכם זקוקים לשירותי אחות פרטית או מטפלת סיעודית פרטית ? צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663 . ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם