050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בפתח תקווה

שירותיה של אחות פרטית בפתח תקווה יסייעו מאד למטופלים תושבי האזור. גם למי שמתגורר בפתח תקווה עצמה וגם מי שגר ביישובי הסביבה כמו בראש העין. השירות של אחות פרטית שמגיעה עד הבית או לבית החולים מסייע מאד לזקוקים לכך.

דוגמה לצורך של אחות שמגיעה עד לבית זה בדיקות רפואיות שונות למי שאין ביכולתו להגיע לקופת החולים. בדיקות אלו הן חובה ואסור לזלזל בהם, למשל בדיקות דם, לחץ דם, מדידת דופק ועוד.

האחות אחראית גם על מתן זריקות. חשוב לזכור שאי קבלת הזריקות בזמן עלול לסכן את החולה. לכן כל כך חשוב לקחת אחות פרטית שתעקוב אחרי תהליך ההחלמה ותיתן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר.

איתיאל מציעה שירות אחות בפריסה ארצית

אנחנו ב'איתיאל סיעוד' מציעים את השירות של אחות פרטית הטוב ביותר. יש לנו פריסה ארצית ואנחנו מסוגלים לספק שירות זה של אחות פרטית בפתח תקווה, בראש העין כמו גם בכל הארץ.

האחות הפרטית שמגיעה אליכם לפתח תקווה, זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים. החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק ועוד.

האחיות של איתיאל – יתרונות

צוות האחיות והמטפלות של 'איתיאל סיעוד' נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה. ואנחנו נשמח להתאים לכם את המטפלת או האחות שעונה על צרכיכם, ושתעניק לכם יחס אדיב, מכבד וחם. אצלנו, מקצועיות וחיוך הולכים יחד.

עם "איתיאל" אתם יכולים להיות רגועים. תיהנו מנוכחותה של אחות פרטית צמודה שזמינה אך ורק עבורכם.

אחות פרטית בפתח תקווה – מחיר

המחיר של שירות אחות פרטית משתנים בהתאם לצורך. פעמים רבות המטופל זכאי להחזר מקופת החולים בה הוא מבוטח (או אם יש לו פוליסת ביטוח פרטית).

אז נכון שהעלות של אחות פרטית אינה זולה. אבל כשיש צורך בעזרה רפואית צמודה, יש לקחת בחשבון חוץ מעניין המחיר גם שיקולים והחלטות אחרות. כמו למשל הזמנים שבהם אנו זקוקים לאחות, הצורך הרפואי של המטופל, מצבו הפיזי והנפשי של המטופל וכו'.

זקוקים לשירותיה של אחות פרטית בפתח תקווה? צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663. ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם