050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בחיפה

בין אם אתם זקוקים לשירותיה של אחות סיעודית פרטית בבית שלכם בחיפה או בבית החולים, תמצאו בחברת איתיאל סיעוד את המענה הנדרש. אנו מספקים שירותי אחות סיעודית פרטית עם ניסיון רב בתחום הטיפול והסיעוד. לאחיות הסיעודיות שלנו ידע רב בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

האחות הפרטית שמגיעה אליכם הביתה או לבית החולים זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק ועד אזעקת הצוות הרפואי במקרה שהיא תזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה.

אנו בחברת 'איתיאל סיעוד' מסוגלים לספק מענה זמין ומיידי גם בזמן קצר וזה מתבצע הודות לצוות אחים ואחיות שיש לנו מהאזור לתת מענה הולם ומיידי בכל מקום בארץ וכמובן גם בחיפה, הקריות והסביבה.

חשוב להדגיש כי ישנם מקרים בהם תוכלו לקבל החזר מקופות החולים על שירותים אלו. חולה שמאושפז אחרי ניתוח, שבבעלותו ביטוח משלים של אחת מקופות החולים, זכאי לקבל החזר מקופת החולים עבור שירות אחות פרטית לאחר ניתוח (כנגד חשבונית אותו תקבלו מאתנו). סכום ההחזר ותקרת ההשתתפות משתנה בהתאם לתנאי הפוליסה בקופת החולים / חברת הביטוח.

זקוקים לשירות של אחות פרטית בחיפה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 050-5436663 ונשמח לספק גם לכם שירות אישי ומסור של אח או אחות פרטיים!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם