050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית לבית חולים בלינסון

אתם או בני משפחתכם צריכים לעבור ניתוח בבית חולים בילינסון בפתח תקווה? כדאי לכם להיעזר בשירות של אחות פרטית לבית חולים בלינסון.

בשביל מה לקחת אחות פרטית?

נכון שהרמה המקצועית בבתי החולים בישראל וכמובן גם בית חולים בלינסון היא רמה גבוהה וראויה לציון לשבח. בכל זאת העומס העצום שקיים בבתי החולים לא מאפשר לאחיות המסורות להתמקד רק בחולה אחד והן נאלצות לטפל בכמות גדולה של חולים בו זמנית. כך שבמקרה הצורך יכול לעבור זמן רב עד שתקבלו את המענה הרפואי. לעומת זאת בלקיחת אחות פרטית צמודה, היא משגיחה רק עליכם כך שהמענה הרפואי שתקבלו היא מיידית.

אחות פרטית לבית חולים בלינסון – יתרונות

האחות הפרטית שמגיעה אליכם לבית החולים בלינסון, זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות הפרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים. החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק, נטילת תרופות, זריקות ועוד.

במצבים של מוגבלות גופנית כתוצאה ממחלה או חבלה, המטופל זקוק לליווי צמוד ומסור כדי לספק עבורו את המענה המהיר והטוב ביותר. ליקרים לנו מגיע את הטיפול הטוב ביותר, ללא פשרות!

אז נכון שהעלות הכספית של אחות פרטית שצמודה רק אליכם היא לא זולה, אבל כששוקלים שימוש בשירותיה של אחות פרטית חשוב לקחת בחשבון חוץ מעניין המחיר גם שיקולים והחלטות אחרות כמו למשל הזמנים שבהם אנו זקוקים לאחות, הצורך הרפואי של המטופל, מצבו הפיזי והנפשי של המטופל וכו'.

האחיות הפרטיות של איתיאל סיעוד

לאחיות הסיעודיות של "איתיאל סיעוד" ידע וניסיון רב בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

צוות האחיות והמטפלות של 'איתיאל סיעוד' נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה. ואנחנו נשמח להתאים לכם את המטפלת או האחות שעונה על צרכיכם, ושתעניק לכם יחס מכבד, חם ואדיב.

אז אם אתם או יקיריכם זקוקים לשירותי אחות פרטית בבית חולים בלינסון בפתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ, צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663 ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם