050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית לבית חולים תל השומר

אתם או בני משפחתכם עתידים לעבור ניתוח בבית חולים תל השומר? כדאי לכם להיעזר בשירות של אחות פרטית לבית חולים תל השומר.

היתרונות של אחות פרטית לבית חולים תל השומר

נכון שבית חולים תל השומר הוא בית חולים מצוין, אבל העומס הקיים בבתי החולים לא מאפשר לאחיות המסורות להתמקד רק בחולה אחד והן נאלצות לטפל בכמות גדולה של חולים בו זמנית. כך שבמקרה הצורך יכול לעבור זמן רב עד שתקבלו את המענה הרפואי. לעומת זאת אם אתם לוקחים אחות פרטית היא משגיחה רק עליכם כך שהמענה הרפואי שתקבלו היא מיידית.

האחות הפרטית שמגיעה אליכם לבית החולים, זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות הפרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים. החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק, נטילת תרופות, זריקות ועוד.

במצבים של מוגבלות גופנית כתוצאה ממחלה או חבלה, המטופל זקוק לליווי צמוד ומסור כדי לספק עבורו את המענה המהיר והטוב ביותר. ליקרים לנו מגיע את הטיפול הטוב ביותר, ללא פשרות!

אחות פרטית -שיקולים שיש לקחת בחשבון

אז נכון שהעלות הכספית של אחות פרטית אינה זולה, אבל כששוקלים שימוש בשירותיה של אחות פרטית חשוב לקחת בחשבון חוץ מעניין המחיר גם שיקולים והחלטות אחרות כמו למשל הזמנים שבהם אנו זקוקים לאחות, הצורך הרפואי של המטופל, מצבו הפיזי והנפשי של המטופל וכו'.

האחיות הפרטיות של איתיאל

לאחיות הסיעודיות של "איתיאל סיעוד" ידע וניסיון רב בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

צוות האחיות והמטפלות של 'איתיאל סיעוד' נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה. ואנחנו נשמח להתאים לכם את המטפלת או האחות שעונה על צרכיכם, ושתעניק לכם יחס מכבד, חם ואדיב.

אז אם אתם או יקיריכם זקוקים לשירותי אחות פרטית בבית חולים תל השומר, צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663 ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם