050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בבית חולים – בשביל מה?

אם יקיריכם מאושפז בבית החולים, בטח אם זה אשפוז ממושך, יש מצב שכדאי לכם לשכור שירות סיעודי פרטי של אח או אחות פרטיים. נכון שבית החולים מלא באחיות וצוות רפואי, אבל כל מי שהיה באשפוז בבתי החולים יודע, שכמות האחיות והרופאים מוגבלת והצוות הרפואי הקיים כורע תחת העומס. הם מתחלקים על פני מספר רב של חולים ולעיתים צריך להמתין המון זמן לקבל מענה רפואי כי בינתיים הם מטפלים באנשים אחרים.

היתרונות של אחות פרטית בבית חולים

היתרון בשירות של אחות פרטית בבית חולים עומדת לעזרת החולה ונותנת מענה מיידי לכל בקשה של החולה. היא קודם כל קשובה למצוקת החולה והיא ממוקדת בו בסיוע נפשי וכמובן בסיוע כמו נטילת תרופות, חיבור למכשירים, בדיקות לחץ דם ועוד. האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים מבדיקת דם ועד החייאה. כמובן שהיא יכולה להזעיק את הצוות רפואי ברגע שתזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה.

חשוב לזכור שחולה המאושפז בבית החולים, גם ככה נמצא במצב גופני ונפשי לא פשוט. והוא עשוי להרגיש רע ולסבול עוד יותר כאשר יהיה במצוקה והתגובה לא תהיה מהירה כפי שציפה.

שקט נפשי כשאחות פרטית אתכם בבית החולים

לבריאות ולשקט הנפשי אין מחיר! האחות פרטית נותנת ערך רב לחולה השוהה בבית החולים וגם לבני משפחה שיודעים שיש ליקירם יחס אישי וטיפול צמוד והם יכולים להיות רגועים בין ביקור לביקור ולקבל עדכונים כל הזמן ולחוש בטוחים שיש ידיים טובות שמטפלות בכל מקרה וצורך. לכן, אל תתפשרו על טיפול רפואי אישי, בחירה באפשרות של אחות פרטית בבית חולים תיתן לכם את הכי טוב שתבקשו עבור יקירכם, כך תוכלו לישון בשקט, להגיע לביקורים בזמנכם הפנוי ולדעת שיש מי שדואג ונותן את המיטב.

איתיאל סיעוד כאן בשביל היקרים לכם!

חברת 'איתיאל סיעוד' מציעה צוות אחיות פרטיות ומטפלים פרטיים מקצועיים בעלי ניסיון טיפולי וסיעודי בכל מחלקות בתי החולים ברחבי הארץ. כשאתם נעזרים בשירותיה של 'איתיאל סיעוד' אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שיקיריכם מקבל את הטיפול הטוב ביותר שיש.

פנו עוד היום לחברת איתיאל סיעוד והזמינו אחות פרטית שתיתן גם ליקיריכם טיפול רפואי אישי ומסור!

שתפו :

מידע נוסף :

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם