050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

מטפל סיעודי, שירותי סיעוד ברמת גן

רמת גן היא עיר שיש בה אוכלוסייה מבוגרת שנזקקת לעזרה בפעילות היום יום שלה. מטפלת לקשישים ברמת גן תגיע לבית הקשיש, תעניק לו את הטיפול הטוב ביותר שאפשר ותסייע לו במסירות בכל הנדרש, כגון: סיוע ברחצה, בהלבשה, השגחה ליווי לרופא, רכישת תרופות ועוד.

שירות טיפול סיעודי הוא פתרון נוח ומעולה לכל משפחה שרוצה לספק ליקיריה את הטיפול המסור שהם זכאים לו.

חברות סיעוד פרטי ברמת גן

ברמת גן יש אוכלוסייה אמידה שאינה זכאית לגמלת ביטוח לאומי. בדיוק לכן מיועד שירות הסיעוד הפרטי. ניתן להזמין מחברתנו שירותי סיעוד לפרק הזמן הדרוש. החל ממטפלת סיעודית לפי שעות ועד טיפול בקשיש 24 שעות ביממה כאשר יש הידרדרות במצבו הרפואי ונדרש ליווי מקצועי צמוד סביב השעון וביצוע משימות אותן בני המשפחה לא יכולים לבצע בכוחות עצמם.

מטפלת סיעודית לקשישים ברמת גן נותנת לכם את כל היתרונות:

נוחיות החיים בבית – גם לקשיש נוח יותר לחיות בבית ולא לצאת ממנו למוסד ייעודי, אלא אם כן יש צורך רפואי שלא יכול לקבל מענה מושלם בבית. מי שיכול להישאר בביתו ולהמשיך בשגרת חייו שם ישמח להיעזר במטפלת סיעודית אכפתית ומקצועית.

מטפלות מקצועיות – מטפלות מקצועיות שמגיעות מחברה שמתמחה בטיפול בקשישים מבטיחות לכם מטפלות לקשישים שיודעות להתמודד מקצועית בכל מצב ועם כל מטופל, הרבה יותר מכל מוסד או מקום אחר.

התאמה מרבית – כחברה שמתמחה בטיפול סיעודי אנו עושים ככל האפשר כדי להתאים את המטפל הסיעודי לקשיש בהתאם לאופי, שפה, תרבות וכו'.

מטפלת קבועה– קשישים מעדיפים שיהיה להם מטפלת קבועה שנשארת איתם ולומדת את ההרגלים והרצונות שלהם, כך הם מקבלים יחס אישי יותר!

חברת איתיאל סיעוד מציעה מטפלים סיעודיים ואחיות סיעודיות עם ניסיון רב שנים של עבודה עם קשישים שזקוקים לטיפול סיעודי. אנו בוחרים בקפידה את המטפלים שלנו, שיהיו עם לב חם ורגיש וכמובן מקצועיים ומיומנים ביותר.

בכל שאלה וענין אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם