050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בחולון

מחפשים אחות פרטית בחולון, בת ים והסביבה? שירותיה של אחות פרטית בחולון יסייעו למטופלים – על הצד הטוב ביותר. עברתם ניתוח מורכב ואתם נמצאים כעת בהתאוששות? ההורים שלכם סיעודיים? בכל אופן בשביל לשמור על בריאותכם ובריאות יקירכם ולוודא שהם נמצאים תחת השגחה קפדנית מומלץ מאד לפנות לחברת הסיעוד איתיאל. אנו מתמחים בשירותי טיפול סיעודי פרטי למגוון רחב של מטופלים תוך התאמה אישית לכל מטופל. וזאת, תוך זמינות גבוהה ומידית לכם ולמשפחות שלכם – ובפריסה ארצית.

טיפול סיעודי פרטי הכי טוב

כשהיקרים לנו נקלעים למצב רפואי מורכב הדורש טיפול מסביב לשעון, זהו נושא לא פשוט מבחינה נפשית עבורנו וכמובן גם עבור האדם הקרוב. במצבים של מוגבלות גופנית כתוצאה ממחלה או חבלה, המטופל זקוק לליווי צמוד ומסור כדי לספק עבורו את המענה המהיר והטוב ביותר. ליקרים לנו מגיע את הטיפול הטוב ביותר, ללא פשרות!

לאחיות הסיעודיות שלנו ידע וניסיון רב בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

אחות פרטית בחולון – למה זה חשוב?

אחות פרטית שמגיעה אליכם עד הבית, למוסד או לבית החולים – זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק ועד אזעקת הצוות הרפואי במקרה שהיא תזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה.

יש לנו צוות מקצועי ואמין (לא עובדים זרים). ואנו מעניקים שירותי סיעוד ורווחה פרטיים, זאת בכדי שהמשפחות יוכלו לישון בשקט ולהיות בטוחים שיקיריהם מקבלים את המענה הרפואי המסור והמקצועי ביותר בכל רגע ביום.

שירותי סיעוד בפריסה ארצית

אנו בחברת 'איתיאל סיעוד' מסוגלים לספק מענה זמין ומיידי גם בזמן קצר וזה מתבצע הודות לצוות אחים ואחיות שיש לנו מהאזור לתת מענה הולם ומיידי בכל מקום גם בחולון, בת ים והסביבה.

צריכים אחות פרטית בבת ים, חולון או יישובי הסביבה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 050-5436663 ונשמח לספק גם לכם שירות אישי ומסור של אח או אחות פרטיים בפריסה ארצית!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם