050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בגבעתיים

מחפשים חברת סיעוד מומלצת בגבעתיים שתספק לכם שירות של אחות פרטית בגבעתיים? אם התשובה חיובית, אתם חייבים להכיר את השירות של 'איתיאל סיעוד'. אנחנו נותנים שירותים של אחות פרטית ומטפלת סיעודית בכל רחבי הארץ וכמובן גם בגבעתיים.

אחות פרטית בגבעתיים – בשביל מה?

השירות של אחות פרטית נועד לסייע לחולים אחרי ניתוח או במהלך האשפוז בבית חולים. האחות נותנת ליווי צמוד והשגחה רפואית מלאה. אחות פרטית זמינה רק בשבילכם. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר.

האחות פרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק ועד אזעקת הצוות הרפואי במקרה שהיא תזהה בעיה שהיא לא יכולה לטפל בה.

אחות פרטית – החזרים מקופות החולים

יש לציין שישנם מקרים בהם תוכלו לקבל החזר מקופות החולים על שירותים אלו. חולה שמאושפז אחרי ניתוח, שבבעלותו ביטוח משלים של אחת מקופות החולים, זכאי לקבל החזר מקופת החולים עבור שירות אחות פרטית לאחר ניתוח (כנגד חשבונית אותו תקבלו מאתנו). סכום ההחזר ותקרת ההשתתפות משתנה בהתאם לתנאי הפוליסה בקופת החולים / חברת הביטוח. מידע נוסף על ההחזרים של קופות החולים ניתן למצוא באתר משרד הבריאות. אפשרות נוספת היא לפנות אלינו בטלפון ואנו נסביר לכם על הזכאות שלכם.

האחיות של איתיאל סיעוד

לאיתיאל שירותי סיעוד ישנם אחים ואחיות פרטיות שיגיעו לבית החולים. כמו כן הם יוכלו להגיע עד לבית בגבעתיים או לכל מקום אחר ברחבי הארץ. לחברה גם שירות מטפלת סיעודית במידת הצורך, גם שירות זה של מטפלת סיעודית מסופק בכל רחבי הארץ כולל גבעתיים.

צוות האחיות נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה הן מבחינה מקצועית והן מבחינת המרכיב האנושי. בהתאמה אישית, נבחר יחד אתכם את המטפלת או האחות שעונה על צרכיכם, ושתעניק לכם יחס אדיב, מכבד וחם.

לכל האחיות הסיעודיות שלנו יש את כל הידע והניסיון בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

גם בתחום המטפלות הסיעודיות, אנחנו לא מחזיקים עובדים זרים. הצוות שלנו מקצועי ואמין עם המון ניסיון בשטח. עם שירותי הסיעוד שלנו המשפחות יוכלו לישון בשקט ולהיות בטוחים שיקיריהם מקבלים את המענה הרפואי המסור והמקצועי ביותר בכל רגע ביום.

רוצים לקבל פרטים נוספים על שירותי אחות פרטית בגבעתיים? צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663. ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם