050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

אחות פרטית בקריות

אם אתם מחפשים אחות פרטית בקריות שתעניק טיפול רפואי מסור ומקצועי הגעתם למקום הנכון. השירות של אחות פרטית שמגיעה עד הבית או לבית החולים מסייע מאד לזקוקים לכך. האחות רשאית לבצע פעולות שבני משפחה או אפילו מטפלת סיעודית לא רשאים לבצע כמו למשל מתן זריקות.

אחות פרטית צמודה בקריות

בכל מקרה שחשוב לכם להיות תחת השגחה רפואית צמודה, מומלץ לפנות לחברת הסיעוד 'איתיאל'. כדי לשמור על בריאותכם ובריאות יקירכם ולוודא כי הם נמצאים תחת השגחה. למשל אם עברתם ניתוח מורכב ואתם נמצאים כעת בהתאוששות או שההורים שלכם במצב סיעודי.

אנו מתמחים בטיפול סיעודי למגוון רחב של מטופלים תוך התאמה אישית לכל מטופל. וזאת, תוך זמינות גבוהה ומידית לכם ולמשפחות שלכם – ובפריסה ארצית.

הידע והניסיון של האחיות הפרטיות שלנו

לאחיות הסיעודיות של "איתיאל סיעוד" ידע וניסיון רב בטיפול במצבי חירום וידע רפואי מתאים ועשיר ובמקביל גם המון לב, אכפתיות ויזמה שתוכל ללוות את יקיר לבכם לאורך תהליך ההחלמה מניתוח סבוך או בעת התמודדות עם מצב כרוני.

למרות שהעלות של אחות פרטית אינה זולה, יש לקחת בחשבון דברים נוספים. חוץ מעניין המחיר יש גם שיקולים והחלטות אחרות בחירת אחות פרטית. כמו למשל הזמנים שבהם אנו זקוקים לאחות, הצורך הרפואי של המטופל, מצבו של המטופל וכו'.

שירות אחות פרטית בקריות

אנחנו ב'איתיאל סיעוד' מציעים את השירות של אחות פרטית הטוב ביותר. יש לנו פריסה ארצית ואנחנו מסוגלים לספק שירות זה של אחות פרטית בקריות ובאזור הצפון בכלל כמו גם בכל הארץ.

האחות הפרטית שמגיעה אליכם לאזור הקריות, זמינה עבורכם ועבור יקירכם בלבד. היחס הוא אישי, ואינכם צריכים להמתין לצוות הרפואי בזמן שהם מטפלים באדם אחר. האחות הפרטית עברה הסמכות רפואיות והיא יכולה לסייע בדברים רפואיים קטנים וגדולים. החל מבדיקות דם ומעקב ובדיקות שגרתיות כמו לחץ דם, דופק, נטילת תרופות ועוד.

צוות האחיות והמטפלות של 'איתיאל סיעוד' נבחר על ידינו באופן אישי ובקפידה. ואנחנו נשמח להתאים לכם את המטפלת או האחות שתענה על הצרכים המדויקים שלכם. אחות פרטית צמודה שתעניק לכם יחס אדיב, מכבד וחם. אצלנו, מקצועיות וחיוך הולכים יחד.

אז אם אתם או יקיריכם זקוקים לשירותי אחות פרטית בקריות, צרו עמנו קשר עכשיו בטלפון 050-5436663. ונשמח לתת גם לכם שירות של אח או אחות פרטיים ברמה המקצועית הטובה ביותר!

שתפו את החברים:

אנו זמינים אליכם בנייד: 050-5436663

או השאירו הודעה כאן

ונחזור אליכם בהקדם