050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

שירות סיעודי לחולי אלצהיימר

מחלת האלצהיימר היא מחלה שדורשת השגחה על החולה מסביב השעון ולעיתים בני המשפחה צריכים עזרה – אפילו אם היא זמנית – כדי להתמודד מול המחלה הקשה והלא פשוטה.

בקצרה על מחלת האלצהיימר:

מחלת האלצהיימר היא מחלה ניוונית קשה ומתקדמת של מערכת העצבים המרכזית, הנפוצה בעיקר (אך לא רק) בקרב קשישים. היא מתבטאת בניוון איטי ומתמשך עד למוות של תאי העצב במוח. ופוגעת בהדרגה ביכולות הקוגניטיביות ובזיכרון. התהליך מתרחש בהדרגה עד למצב שבו החולה הופך לסיעודי ולא מסוגל לזהות אנשים שהוא מכיר ולו הקרובים לו ביותר. בנוסף לפגיעה בזיכרון ובתהליכים קוגניטיביים, חולי אלצהיימר סובלים מקושי להביא את עצמם לידי ביטוי, מהפרעה בתהליכי תכנון וקבלת החלטות ואף מתקשים להתמצא בין אם במקום ובין אם בזמן. הדבר גורם למגוון של תופעות לא פשוטות להתמודדות הן עבור החולה והן עבור הסובבים אותו כמו מצב נפשי מעורער, קושי לבטוח באנשים, התפרצויות זעם ועוד.

כאשר אדם קרוב חולה במחלת האלצהיימר אנחנו מבקשים לשמור עליו ולהגן עליו מפני הקושי והמחלה ולעזור לו להתמודד בסביבה שהופכת מסובכת עבורו מיום ליום. במצב כזה חשוב מאוד להיעזר בשירות סיעודי לחולי אלצהיימר – אחיות ומטפלים סיעודיים שמתמחים בחולי אלצהיימר.

אנחנו באיתיאל סיעוד מבינים את המצוקה וחוסר האונים נוכח המחלה הקשה. בחרנו בקפידה צוות של אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות מנוסות ומקצועיות ואנחנו כאן בשביל לעשות זאת מתוך הרבה תשומת לב יחס אישי ומקצועיות.

פנו אלינו עוד היום כדי לקבל מידע נוסף וטיפול מסור ורציני, אמפתיה ומקצועיות.

שתפו :

מידע נוסף :

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם