050-5436663

צרו קשר: 050-5436663

טיפול בבני הדור השלישי בעידן הקורונה

טיפול בבני הדור השלישי בעידן הקורונה עם העליה מחדש בכמות החולים

משבר הקורונה הפך את שגרת היום וההתנהלות השגרתית של כולנו. אם בעבר יכולנו להגיע אל מקומות בצורה חופשית, ובאופן כללי פשוט לצאת מהבית, בעידן הקורונה של היום דברים אלו כבר בלתי אפשריים. 

לפי נתוני ההדבקה אף אחד אינו חסין בפני נגיף הקורונה, ישנן כמה אוכלוסיות שנמצאות בסיכון גבוה יותר להדבקות כמו אנשים עם מחלות רקע וקשישים בני הדור השלישי. משום כך, ישנם קשישים רבים שנאלצים לשהות בביתם בגפם מחשש להידבקות על ידי בני משפחתם הקרובים ביותר. מצב זה הוא קשה ביותר עבור הקשישים ובני משפחותיהם שאינם יכולים לבקרם, ולכן מומלץ לנקוט במספר אמצעים שיוכלו לסייע לכל בני הדור השלישי בתקופה מורכבת כזו.

טיפול ותמיכה בבני הדור השלישי

כפי שידוע, בעידן הקורונה של היום הקשישים נמצאים באחוז הסיכון הגבוה ביותר להדבקות בנגיף. כיוון שלא תמיד בני המשפחה יכולים להגיע לביקור והשגחה, ניתן להעניק להם טיפול ותמיכה בעזרת שירותי סיעוד פרטיים בעזרת מטפלים או אחים מוסמכים. 

ליווי אח\ות סיעודי\ת בבית הקשיש

במידה וישנם קשישים סיעודיים הזקוקים לתמיכה וסיוע במטלות היומיום כמו רחצה, האכלה וגם פעולות שגרתיות של משק בית – אח\ות סיעודיים יוכלו לסייע להם בתקופה זו של עידן הקורונה. משפחות רבות הבינו כי יקיריהם הנמצאים בבתי אבות חשופים הרבה יותר להידבקות, ולכן בעזרת ליווי וטיפול של  אח\ות סיעודיים בביתם הפרטי ההורים והסבים יוכלו להיות מוגנים, וכמובן לקבל את הטיפול ההולם והמקצועי ביותר.  

אח\ות פרטיים במהלך אשפוז בבית חולים

גם עבור בני הדור השלישי המאושפזים בתקופה זו בבתי חולים, שירות אח\ות פרטיים יוכל לסייע להם במיוחד בתקופה כזו. בזמן שהצוות הרפואי בבתי החולים מרכז את מאמציו בטיפול בחולי הקורונה שמתווספים בכל יום, האח\ות הפרטיים ילוו באופן צמוד את הקשישים ויעמדו לרשותם בכל צורך. ניתן להזמין את שירותי האחים הפרטיים גם לשעות הלילה, כך שהם יקבלו את המענה המתאים בכל רגע נתון.

את כל השירותים האלו, ואף הרבה יותר, אנו מעניקים בחברת הסיעוד שלנו. הודות לצוות קשוב, מסור ומקצועי יקיריכם יוכלו לעבור את עידן הקורונה, ולא רק אותו, בצורה ראויה ומכובדת, ואף לקבל פרספקטיבה מעט יותר אופטימית בנוגע לתקופה הקשה והמורכבת שהם חווים. מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן באתר או באמצעות הטלפון.

שתפו :

מידע נוסף :

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם